BUYRUN..

HOŞ GELDİNİZ :) ARKANIZA YASLANIN VE TADINI ÇIKARIN..

29 Mart 2014 Cumartesi

ÇİPETPET


" Neşterim nerede?" dedim. " Kızlara vermiştin ya. Kantine giderken alıver kızlardan da bitirelim artık şu kuşu" dedi Domates.

Mayışmış bir halde merdivenleri ağır ağır çıktım. Ümran'la bloğun önünde buluştuk. "Unutmuşuz canım ya . Maket bıçağı bizim çantada kalmış. Geçen gün demiştim Pelin'e." dedi.. "Önemli değil "dedim, olay mahalinden uzaklaştım.

Kısa bir süre sonra kantindeydim. Bilinçsiz bir şekilde aldığım tatlı kokolarla gözgöze geldim..( Amacım sadece nescafe almaktı).. Geri bırakmak istemedim. Demekki canım istemişti. Canımımı kıracam canım..

Tekrar bloğa döndüm. Domatesim beni kapıda bekliyordu..

"Şeyyy....Bize koko mu aldın? " dedi.. " Evet Köy Domatesim" dedim. Yaklaştım ve yanına avcuna 5 tale (tl) sıkıştırdım.. "All.. Koy cebine gençsin.. Bi ihtiyacın olur" dedim.. Son kalan 10 talemi de gururla cebime koyarkene Domatesimden cılız bir ses çıktı; "Şey.. Bu sende kalsın , ihtiyacım olursa alırım" dedi.. Şöyle bir onu süzdükten sonra, son 80 kuruşu kalmış domatesime tekrar parayı uzattım.. " Biz kardeşiz.. All" dedim.. O da pek bi cilveli ( kAŞAR YA:):):) )) " İstemem" dedi.. Dayanamadım; " Kızım karşına eli bıçaklı bir deli çıksa, 'ya paranı ver ya canını' dese, sende para yok ki.. Mecbur canını verecen adama ." dedim.." Ama param olursa çok fazla harcıyorum bu sefer" dedi. Ben dayanamadım bastım kahkayı..." Kızım 5 talenin nesini har vurup harman savuracan len?" dedim.. Birlikte güldük..

Domates, Çarliston biber, ben ve Leyla masaya oturduk.. Tamamlamamız gereken taslak halindeki kuşu önümüze aldık başladık yapmaya.. Bilmiyorum duydunuz mu hiç? Kağıt kıvırma sanatı diye bir sanat var..Ben seçmeli dersini 'Görsel Sanatlar' seçince, saolsun kızlar da bana yardım etmeye karar verdiler..  Efenim benim amacım " Anka kuşu"yapmaktı.( Farkımı belli edecem ya...)... Ama benzeye  benzeye tavus kuşu mu desem, papağan mı desem..Kuşa benzedi de 'Anka Kuşu' değil vesselam..Yaptık bir şeyler işte.. Tam olarak şu yazıyı yazdığım saattlerde bitti.. Belim yanım koptu vallahi.. 

Öğrenci olmak bu olsa gerek.. Bu gün daha iyi anladım, bir daha bu günlerimi mumla arasam bulamam.. Hep birlikte şarkılar, türküler söyleyerek ( Youtube kapandığı için valla.. Vediğimiz rahatsızlıktan dolayı özür dileriz) bitirdik kuşumuzu.

" Güzel oldu." dediler hep bir ağızdan.. Ben de beğendim ne yalan söyleyeyim. Dedik buna  bir isim koyalım.. Çaliston Birberin kararıyla en son "Çipetpet" koymaya karar verdik.:)..

İyi ki doğdun ÇİPETPET.

Not: Yazımın baştaki fotoğrafla hiç bir alakası yok biliyorum, ama beni gülümsettiği için bu fotoğrafi tercih ettim :D..

1 yorum:

  1. Origami den kuş yapmak isteyip yapamadığım şey olmuyor :)))

    YanıtlaSil